torsdag 7 april 2011

Modejournalen

Här visar jag bland annat vad jag hade som underkläder vid en fjällresa 2009.

Min spegelbild på hotell Dundret i Gällivare
Tröja: 100% polyester från Craft.
Kalsonger: Jag är sedan min ungdom allergisk mot ylle.  Men dessa kalsonger av merinoull av märket Icebreaker kändes så behagliga att jag provade dem. Gick bra.
Strumpor: Från Lundhags.
Kamera: Canon PowerShot A1100 IS.

Kläderna köpte jag i Naturkompaniets butik i Lund. Jag köper normalt inte på nätet, vill känna och se sakerna i butik, då tycker jag att då får man betala för den servicen. Kameran var jag tvungen att köpa på nätet, från Dustin, eftersom den inte såldes i butikerna i Lund. Kameran har sökare, bildstabilisering, och drivs med AA-batterier, något jag ville ha.



Jag samlar inläggen om mode på min hemsida om Modejournalen

Inga kommentarer: